VAKKO’NUN MÜŞTERİ DENEYİMİNE MÜKEMMELLİK ÖDÜLÜ

Asya-Pasifik Perakende Dernekleri Federasyonu-FAPRA’nın ‘’Müşteri Hizmetlerinde Mükemmellik Ödülü’’ VAKKO’nun oldu.

Müşteri memnuniyeti kavramını kurumsal bir yapıda perakende sektörü ve tüketiciyle tanıştıran ilk marka olan Vakko’nun sunduğu benzersiz alışveriş deneyimi ve müşteri hizmetleri yaklaşımı FAPRA (Federation of Asia-Pacific Retailers Associations) tarafından verilen “Müşteri Hizmetlerinde Mükemmellik Ödülü”ne layık görüldü.

Malezya’nın başkenti Kuala Lumpur’da gerçekleşen ödül töreninde Vakko, müşteri ilişkilerinde Türkiye’de bir ekolün başlangıcı olan uygulamaları; müşterilere Vakko Dostları yaklaşımı, Vakko mağazalarında sunulan ayrıcalıklı alışveriş deneyimi, mağazacılıkta dijital dönüşüm uygulamaları, satış sonrası müşteri süreçlerinde gösterdiği performansı ve kurulduğundan bu yana sektörel standartları belirleyen özel yaklaşımı ile ödül aldı.

Ödülün verilmesinde; 1938’den beri Vakko Dostları olarak benimsediği müşterilerine, her zaman beklentilerinin ötesinde bir dünya içinde yer alan lüks deneyimleri bir moda markası inceliği ile sunmayı başaran Vakko’nun Türkiye’de bir ekol olarak görülen yaklaşımları ve benzersiz lüks alışveriş deneyimi öne çıktı.

Vakko CEO’su Jaklin Güner Vakko’ya layık görülen ödül ile ilgili, “Vakko’nun kuruluşundan bugüne sürekli yeni deneyimler ekleyerek büyüttüğü, lüks hayat tarzını 360 derece kapsayan Vakko Dünyası, Vakko Dostlarına modayı, rafine zevklerle özenli sunumları birleştiren lüks deneyimleri, tasarım mağazalarda benzersiz alışveriş deneyimini bir hayat tarzı olarak sunmaya devam edecek. Bu yaklaşımımızın uluslararası önemli bir sektörel organizasyon tarafından takdir edilip örnek gösterilmesi bizi gururlandırdı” dedi.

Müşteri ilişkilerinde Türkiye’de bir ekolün başlangıcı, Vakko Dostları yaklaşımı:

“Mağazalarımızdan içeri giren her kişi, ister alışveriş yapsın, ister yapmasın, bizim için evimize gelmiş bir dost gibidir. Her durumda bir dost gibi karşılanır, hizmet edilir ve uğurlanır.” Vitali Hakko

Vakko, 1962’de Türkiye’nin ilk modern alışveriş mağazası Vakko Beyoğlu’nu açtığında; tek tip fiyat uygulaması, pazarlıksız satış, iade ve satış sonrası hizmetler gibi sektör için devrimsel nitelikteki uygulamaları ile “müşteri memnuniyeti” kavramını kurumsal bir yapıda perakende sektörü ve tüketiciyle tanıştıran ilk marka olmuştur. Mağazaya gelen müşterilerin bilgileri

üzerinden yapılan özel uygulamaları kapsayan Vakko Dostları uygulaması da müşteri ilişkileri yönetiminde bir ilk olarak kabul edilmektedir.

Özel tasarım mağazalarda alışveriş konforu ve kişisel stil danışmanlığı hizmeti

Dünyanın En İyi 10 Moda Mimarı” arasında gösterilen Fransız mimarlar tarafından tasarlanan, sadece Türkiye’de değil Avrupa’da da çıtayı yükselten lüks alışveriş deneyimi sunan Vakko Zorlu ve Vakko İstinye ile, tüm Vakko mağazalarında sunulan ayrıcalıklı alışverişin en özelleşmiş hali kişisel stil danışmanlığı hizmetleri diğer vurgulanan yaklaşımlar oldu.

Teknolojinin desteklediği dijital dönüşümün de sektöründe öncülüğünü yapan Vakko’nun 2015 yılından beri uyguladığı yeni nesil mağazacılık teknolojilerinin son örneği “Kasasız Mağazacılık” olarak özetlenen konsept de sektörde bir ilk olarak öne çıktı.

Vakko dostlarının alışverişini daha konforlu bir deneyime dönüştüren Kasasız Mağazacılık sistemini özetleyen Vakko CEO’su Jaklin Güner: “Vakko dostlarına sunduğumuz benzersiz alışveriş deneyimini yeni nesil mağazacılık teknolojileri ile daha da özel hale getiriyoruz. Vakko satış danışmanı seçilen ürünün stok, renk, beden kontrolünü anında yapabiliyor, ödeme kasaya gitmeden misafirin bulunduğu noktada akıllı telefon aracılığıyla tamamlanıyor, Vakko dostları kahvelerini yudumlarken paketleri hazırlanıyor” dedi.

FAPRA (Federation of Asia-Pacific Retailers Associations) tarafından verilen “Müşteri Hizmetlerinde Mükemmellik Ödülü”nü Vakko adına Yeni Projeler &İhracat Geliştirme Birim Yöneticisi Meltem Koçak aldı.

*(1989’da kurulan FAPRA, Asya-Pasifik bölgesinde 18 ülkenin üyeliği ile bilgi paylaşımını arttırmayı hedefleyerek ticaretin ve perakendenin gelişimini destekleyen uluslararası bir organizasyondur. İki yılda bir Düzenlediği Asia-Pacific Retailers Convention & Exhibition (APRCE) bölgedeki en büyük ve en uzun süredir devam eden perakende konferansıdır.)

Müşteri Hizmetlerinde Mükemmellik Ödülü

 

Aktüel İntermedya / İŞ DÜNYASI – BUSİNESS WORLD

 

You may also like

Popular News