PREMIERE VISION İSTANBUL’UN ZİYARETÇİ SAYISINDA BÜYÜK ARTIŞ

18-20 Ekim 2017 tarihinde yedincisi düzenlenen Premiere Vision İstanbul, üç günde ağırladığı 7 bin 652 ziyaretçiyle yüksek bir katılımcı sayısına imza attı. Ziyaretçi sayısında Ekim 2016’ya kıyasla yüzde 10’luk bir artış yaşanırken, rakamların ortaya koyduğu bir diğer gösterge ise ziyaretçi genelinin yüzde 19’unu temsil eden yabancı ziyaretçi sayısındaki yükseliş oldu.

Premiere Vision İstanbul’a İran, Rusya, Ukrayna, Sırbistan, Bulgaristan, Yunanistan, Katar, Kuveyt, Ürdün ve Lübnan’ın yanı sıra hedef coğrafyalar doğrultusunda pek çok ülkeden ziyaretçi akını yaşandı. Başı çeken ülkeler ise 280 ziyaretçi sayısıyla İran, 188 ziyaretçiyle Rusya ve Ukrayna, 77 kişilik rakamla Sırbistan ve 72 ziyaretçiyle Bulgaristan oldu. Premiere Vision İstanbul’a yönelik ilgiyi gösteren bir diğer rakamsal gösterge ise 108 firmadan 17’sinin yeni katılımcı olmasıydı. Fuara

Sonbahar-Kış 18/19 koleksiyonlarını tanıtmak üzere katılan firmaların ülke dağılımı ise Güney Kore, İtalya, Japonya, Lübnan, Pakistan ve Türkiye şeklinde oldu.

Premiere Vision İstanbul’da ziyaretçiler için yeni sezonun trendlerini ortaya koyacak pek çok ayrıntı planlandı. Sonbahar-Kış 18/19 renklerine ve kumaşlarına kavrayıcı bir perspektiften bakma imkânı bulan ziyaretçilerin çoğu forum süresince 5 “Let’s talk about fashion” (Haydi modadan bahsedelim) turuna katıldılar.

GENÇ TASARIMCILARA YETENEKLERİNİ SERGİLEME ŞANSI

Okan Üniversitesi ile işbirliğinde geliştirilen proje ise fuarın yeniliklerinden biri oldu. Bu işbirliğiyle Okan Üniversitesi’nin öğrenci ekibi Open Fashion Studio’da yaratıcılıklarını sergiledi. Premiere Vision moda ekibinin verdiği brief üzerinden çalışma yapan umut vaat eden genç tasarımcılar, YKK ürünlerini kullanarak çanta prototipi yarattı. Tasarlanan çantalarda Premiere Vision İstanbul fuarı katılımcılarının sağladığı kumaşlar kullanıldı. Birbirinden yaratıcı çanta tasarımları arasında “Shadow of the Magical Forest” (Sihirli Ormanın Gölgesi) adlı proje jürinin büyük ödülüne layık görüldü. Jüride moda tasarımcısı Arzu Kaprol, Okan Üniversitesi Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Demet Irklı Eryıldız, YKK Pazarlama Müdürü Engin Ertuğrul ve Premiere Vision Moda Direktörü Yardımcısı Sabine Le Chatelier yer aldılar. Bu yaratıcı projenin, Premiere Vision’un gelecek sezonunda da devam ettirilmesi planlanıyor.

FUAR, KATILIMCILARA FIRSAT KAPISINI ARALADI

Katılımcı firmalar, Premiere Vision İstanbul Fuarı’nı oldukça verimli sonuçlarla kapatırlarken, bu yönde görüşlerini de açıkladılar. O görüşlerden bazıları şöyle:

YÜNSAYerli ve yabancı ziyaretçi bakımından çok başarılı bir fuar oldu.

GÜRMENİran veya Rusya gibi ülkelerle bağlantı kurmuş olmaktan memnunuz.

SANKORusya ve Ukrayna’dan birçok ziyaretçi ağırladık.

HAS ÖRME: Balkan ve Asya ülkelerinden çok sayıda ziyaretçinin geldiğini gözlemledik.

KASKAS: Türkiye’de birçok genç tasarımcı var. Bu tasarımcılar sosyal medyada yeni trendleri takip ediyor ve yeni keşifleri görmek için de Premiere Vision İstanbul’u ziyaret ediyor. Bu fuar bizim bu genç tasarımcılarla tanışma fırsatımız.

ÖZEL: Premiere Vision’un Türk tekstil sektörü üzerinde güçlü ve pozitif bir etkisi olduğuna inanıyoruz.

 

Aktüel İntermedya / İŞ DÜNYASI – BUSİNESS WORLD

 

You may also like

Popular News