Lexus’tan Hayatı Kolaylaştıran Teknolojik Bir İlk Daha: WhatsApp Deneyim Hattı

Premium otomobil üreticisi Lexus, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için bir ilke daha imza attı. Otomobillerinde geleneksel el işçiliğini son teknolojiyle buluşturan Lexus, Türkiye’de otomotiv sektörünün yapay zeka ile çalışan ilk WhatsApp chatbot’unu devreye aldı. Böylece kullanıcılar, günlük olarak en çok zaman geçirilen WhatsApp uygulaması sayesinde, Lexus ile 7/24 kesintisiz bir şekilde iletişim kurabilecekler.

Müşteriler bu kanaldan Lexus modelleri ile ilgili detaylı bilgileri, araçların teknik özellikleri, Lexus Showroom bilgileri, Lexus’un satış sonrası hizmetleri, İkinci El Lexus modelleri gibi birçok farklı konuda destek alabiliyor ve dilerlerse Canlı Destek’e bağlanarak Lexus Danışmanları ile görüşmelerini sürdürebiliyor.

Kullanıcılar, Lexus’a ait +905352529090 numarasını kaydederek istedikleri zaman, yazılı olarak veya emojiler göndererek WhatsApp uygulamasıyla iletişim kurabiliyorlar. Türkiye’de WhatsApp üzerinden çalışan ilk otomotiv chatbot’u olarak öne çıkan deneyim hattı, Japon misafirperverliği Omotenashi felsefesine uygun şekilde müşterilerin her zaman rahat bir şekilde iletişim kurmasını sağlıyor.

Lexus’un Türkiye’nin önde gelen teknoloji firmalarından Jetlink işbirliği ile geliştirdiği WhatsApp Deneyim Hattı, sahip olduğu yapay zeka sayesinde yeni bilgiler öğreniyor, hiçbir bilgiyi unutmuyor ve bu sayede kullanıcı deneyimini daha da ileriye taşırken, doğal dil işleme ile kullanıcıların yazdıklarını ve emojileri anlayıp yanıt verebiliyor.

Aktüel İntermedya / AUTO AKTÜEL

Ayrıca Kontrol Et

Otomotiv Satış Sonrası Sektöründe Satış, Üretim ve İhracat Artarak Devam Etti!

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği (OSS), Ekim Ayı Sektörel Değerlendirme Anketi’nin sonuçlarını paylaştı. …