Ege’de İstihdamda Dev İş Birliği

Teleperformance Türkiye ile İşkur Arasında İmzalanan Yeni Eğitim Protokolü İle Gençler Meslek Sahibi Oluyor

Dünyanın lider çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı Teleperformance ile İşkur Uşak İl Müdürlüğü, istihdama katkı sunmak üzere kurdukları iş birliklerini yeni bir anlaşma ile taçlandırdı.

Protokol, Teleperformance Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Korhan Göksu ile İşkur Uşak İl Müdürü İlhan Temel tarafından 9 Şubat Perşembe günü Uşak’ta gerçekleşen törende imzalandı.

Törende konuşma yapan Teleperformance Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Korhan Göksu, Teleperformance’ın Türkiye’deki uzun soluklu yatırımlarında Uşak’ın oynadığı önemli role dikkat çekerek, İşkur Uşak İl Müdürlüğü ile yaptıkları güçlü iş birliği sayesinde bölgesel istihdamın ve sektördeki kalifiye eleman sayısının artmasını sağladıklarını vurguladı.

“Gençlerimizin mutluluğuna, ülkemizin gelişimine sunduğumuz katkıyı artıracağız”

Göksu sözlerine şöyle devam etti: “2007 yılında açtığımız Uşak lokasyonumuzda, 2010 yılından itibaren İşkur Uşak İl Müdürlüğü ile birlikte gençlerimize uluslararası bir kariyer fırsatı sunmak üzere teorik ve pratik personel eğitim programları sunuyoruz. Eğitimlerimiz; hakla ilişkiler kavramları, iletişim süreçleri ve türleri, telefon ile iletişim, diksiyon, bilgisayar kullanma, toplumsal düzen, müşteri memnuniyeti, müşteri ilişkileri, müşteri ile etkin iletişim gibi çok kritik alanlarda yetkinlik kazandırmak üzere tasarlandı. Sunmuş olduğumuz desteklerle yeteneklerini güçlendiren ve iletişim kabiliyetlerini artıran gençlerimiz profesyonel hayata adım attılar.”

Korhan Göksu, sadece Uşak’ta Teleperformance eğitimleriyle 2014’ten bugüne 1600’ü aşkın kişiye istihdam yarattıklarını hatırlattı. Göksu, “Eğitim alan arkadaşlarımız içinden 1200’e yakın kişi Teleperformance Ailesi’ne katıldı. Bu yıl da eğitimlerimizin kapsamını genişleterek toplamda 400 kişiye iş olanağı sunmayı planlıyoruz. Gençlerimizin iş hayatındaki mutluluğuna, sektörümüzün, ekonomimizin ve ülkemizin gelişimine sunduğumuz katkıyı artırmayı hedefliyoruz” diyerek mutluluğunu ifade etti.

“Toplam 60 kişi eğitim görecek”

Göksu ayrıca “İmzalamış olduğumuz bu protokol uyarınca, iki grup halinde 60 kişiye vereceğimiz eğitimler ile 2017 alımlarımıza başladık. Bu kişiler, işbaşı eğitim programıyla müşteri hizmetleri görevlisi/asistanı olarak yetiştirilecek. Önümüzdeki dönemde bu eğitim programlarımızı artırmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.

Teleperformance hakkında

Dünyanın lider dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance; müşteri kazanımı, müşteri memnuniyeti, teknik destek ve borç yönetimi programları ile dünyanın dört bir yanındaki uluslararası şirketlere hizmet veriyor. 2015 yılında şirket, konsolide cirosunu 3.4 milyar avro olarak bildirdi. Teleperformance Grup, 36 yıllık deneyimi, 147.000 iş istasyonu ve 190 bin çalışanı ile 65 ülkede 163’ün üzerinde pazara hizmet sağlıyor. Şirket, 311 çağrı merkeziyle dünyanın önde gelen uluslararası firmalarının birbirinden çok farklı olan müşteri kitlelerine 75 dil ve lehçede hizmet sunan programlar yürütüyor.

 

Aktüel İntermedya / EKONOMİ

 

You may also like

Popular News