Brisa, FC Barcelona Lassa yöneticilerini ağırladı

15 Aralık 2016
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
Brisa, FC Barcelona Lassa yöneticilerini ağırladı

FC Barcelona YK Üyesi Joan Bladé: “FC Barcelona’nın Türkiye’de 3 milyondan fazla takipçisi var”

Brisa, FC Barcelona Lassa basketbol takımının yöneticilerini geçtiğimiz günlerde Sabancı Center’da ağırladı. Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Korhan Korel, Lassa’nın Türkiye’deki liderliğinden güç alarak dünya markası olma yolunda ilerlerken, FC Barcelona ile işbirliğinin önemli bir mihenk taşı olduğunu ifade etti.

Brisa, FC Barcelona Lassa’nın yöneticilerini geçtiğimiz günlerde İstanbul’da ağırlayarak, bir dostluk yemeği gerçekleştirdi. Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Korhan Korel ve Uluslararası Pazarlar Direktörü Ertan Kurt’un ev sahipliğindeki etkinliğe FC Barcelona’nın Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Joan Bladé, Basketbol Genel Müdürü Rodrigo de la Fuente ve Salon Sporları Direktörü Joan Carles Raventos katıldı.

İş birliğini birinci yılını kutladılar

FC Barcelona iş birliğinin Türkiye ile beraber, markanın aktif oldukları tüm pazarlarda Lassa’nın bilinirliğini ve imajını güçlendirmeye yönelik önemli katkı sağladığını belirten Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Korhan Korel, Türkiye’de doğup geliştirilen Lassa’nın kalitede, sağlamlıkta, performanstaki liderliğini tüm dünyaya göstermek istediklerini belirtti. Korel “Bugün tüm segmentlerin toplamına bakıldığında Lassa’nın Türkiye lastik pazarının lideri olduğunu görüyoruz. Ekonomiye katkı sağladığımız alanlarla beraber kamuoyu tarafından atfedilen “en samimi” marka konumlamamızla ve Türk mühendisleri tarafından geliştirilerek dünyaya sunulan, Türkiye’nin gurur duyduğu ve göğsünü kabartan marka olmak istiyoruz. Buradan hareketle, Lassa markamızla uzun yıllardır sporun her alanında destek vermeyi ve sporcularımızın uluslararası başarılara giden yolculuklarında yanlarında olmayı Türkiye için gerçekleştirmemiz gereken bir sorumluluk olarak görüyoruz. Şimdi markamız uluslararası yolculuğunda daha güçlü olmak için cesaretli adımlar atıyor. Markamızın bu atılımını, FC Barcelona aracılığıyla 1 milyar kişiye ulaştıracağız” dedi.

Lassa ile sponsorluklarını değerlendiren FC Barcelona Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Joan Bladé, “Lassa işbirliği, kulübümüzün globalleşme vizyonunun ve bu yoldaki kararlılığının önemli bir göstergesi. FC Barcelona, Türkler tarafından en fazla sevilen ve takip edilen yabancı spor kulübü statüsünde. Türkiye’de, sosyal medya platformlarında FC Barcelona’yı takip eden üç milyonun üzerinde takipçimiz var. Bu rakam da bize FC Barcelona’nın Türkiye’de ne kadar çok sevildiğini gösteriyor” dedi.

Lassa, 2015’in Haziran ayında başlayan işbirliği ile FC Barcelona’nın 2018-2019 sezonu sonuna kadar ‘Global Resmi Lastik Partner’i olmuş; kulübün basketbol, hentbol, futsal ve tekerlekli paten hokeyinden oluşan tüm salon sporları takımlarının isim ve forma sponsorluğunu üstlenmişti.

Aktüel İntermedya / YAŞAM

Bir önceki yazımız olan “MARKA 2016” İŞ DÜNYASININ RUH HALİNİ DEĞİŞTİRDİ, KONFERANSTAN BÜYÜK BİR UMUT DALGASI YAYILDI başlıklı makalemizde “MARKA 2016” İŞ DÜNYASININ RUH HALİNİ DEĞİŞTİRDİ, Aktüel ve Aktüel Haber hakkında bilgiler verilmektedir.

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN