Ticimax Şikayetleri bitmek bilmiyor. XML Entegrasyonu yapamayan kullanıcılar yaptıkları öödemeleri alamadıkları gibi hizmet allamadıklarını ve ciddi maddi zararlara uğradıklarını Sosyal medya platformlarında ve Şikayetim var Bloklarında Ticimax Mağdurları seslerini duyurmaya çalışıyorlar.
Şikayetim.var.com Platformu kullanıcılarından Abdulkadir Bey Ticimax şikayetini şöyle dile getirmiş ;
Ticimax üzerinden satın alıp oluşturmuş olduğumuz e-ticaret web sitemiz ile ürünlerimizi piksel yolu ile aktarmak istediğimizde siteden sinyal gelmemekle beraber xml formatıyla veri akış dosyası almak istediğimizde ürünler eksik/hatalı şekilde alabiliyoruz. Piksel sorunu çözülene kadar xml aktarımı sağlayarak sürece devam edelim diye düşündük fakat piksel sorununu bir kenara koyun, xml dosyası ile de ürünlerimizi aktaramıyoruz.
Facebook ® tarafında sorun olduğunu söylediklerinde, hem piksel’imizi hem meta tag ve verilerini hem de micro verileri taratma işlemi talebinde bulunduk. Facebook tarafından bir sorun olmadığı ve piksel’in işlem yapmak için zaten hazır olduğu söylendi. Bunu tekrar Ticimax’e bildirdiğimizde ısrarla bizi xml aracılığı ile aktarım sağlamaya yönlendirmesi bir tarafa, piksel sorununa dair herhangi bir çözüm içeren cevap alamadık. Özetle, Facebook tarafından sürekli gerçekleştirilen güncellemelere Ticimax’in satmış olduğu e-ticaret platformu ayak uyduramıyor ve yetersiz kalıyor. Sistemlerinin çalışmaması ve sürekli yeni gelen güncellemelerin ardından ”gereksiz” olarak adlandırabileceğimiz cevaplar, çözüm önerileri alıyoruz.
Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini inceleyebilirsiniz. – https://www.sikayetvar.com/ticimax
Kaynak : https://www.sikayetvar.com/ticimax/ticimax-facebook-piksel-sorunu