Ticimax Şikayet
Ticimax Şikayet

Ticimax Şikayet ; Ticimax Altyapısı 10 Ay İçerisinde 3. Kez Çöktü

Ticimax E Tcaret Paketleri ve Ticimax Yazılım Mağdur Kullanıcıları, Sosyal Medya Platformlarında ve Şikayet Bloklarında Seslerini duyurmaya ve problemlerine çözüm üretmeye çalışıyor. Çok ciddi maddi zararlar gördüğünü belirten kullanıcılar mağdur ve birçoğunun problemlerine Ticimax tarafında çözüm üretilemiyor.

Sikayetvar.com Platformu kullanıcılarından Ticimax Mağduru Yunus Bey ”em siteye hem yönetim panelimize erişim sağlayamadık” diyerek şikayetine devam ediyor ;

İleri Seviye E-Ticaret Paketi kullandığımız www.Lebodyturkey.com ve www.kbeauty.com.tr internet sitelerimiz, Ticimax sisteminin 10 ay içerisinde 3. Kez çökmesi sebebiyle 4 Mart 2021 tarihinde 10 saate yakın süre zarfında tüm Ticimax kullanan siteler tamamen kapalı kalmıştır. En önemlisi de mesainin başladığı 09:00’dan beri Ticimax tarafından sürekli 5-10 dakikaya çözülüyor denmesine rağmen sorun 14:00’da çözülebildi.

Bu süre zarfında hem siteye hem yönetim panelimize erişim sağlayamadık. Siteye erişim sağlanamadığı için o gün önemli ölçüde satış kaybımız oldu. Bunun yanı sıra reklamlarımızı yöneten dijital ajansımızın ve reklam bütçemizin harcamaları olağan olarak devam etti. 4 Mart’ta, o dönemde yaptığımız ortalama ciromuzun sadece %5’i kadar ciro yapabildik. Bunun yanı sıra daha önceki günler sipariş vermiş müşterilerimizin gün içerisinde bizleri arayarak siparişi hakkında istedikleri bilgileri veremememiz de firmamızın benimsediği %100 müşteri memnuniyeti ilkemize zarar vermiş oldu.

Biz firma olarak Ticimax’i tercih ettiğimiz için ne yazık ki birçok kez pişman olduk ancak sitenin 10 ayda 3. Kez sistem kaynaklı tamamen kapalı kalmasından yaşadığımız maddi ve manevi pişmanlık en büyüğüdür.

Bu yaşanan sorunlar için buraya yazdığımız şikayeti kaldırmamız durumunda Ticimax’in sunduğu hediye ettiğimiz zarar karşısında bir şey ifade etmemekteydi. Bunun üzerine bizlere sunduğu diğer teklifleri ise yine yetersiz olup sorunumuza çare değildi.

Yenileme dönemi olan Ağustos 2021 tarihinde Ticimax ile devam etmeyip, araştırmalarımız ve referanslar sonrasında tercihimizin büyük ihtimalle başka firma olacağını düşünmekteyiz.

Ticimax’ın verdiğcevabın akabinde Yunus Bey Ticimax Şikayetlerine devam ediyor ;

Öncelikle teknik ekibinizin bir çok konuda yetersiz olması gibi bu konuda da bahsettiğiniz şekilde işlem hızlı bir şekilde değil, 10 saat gibi oldukça fazla bir süre zarfında çözülmüştür. Hatta çözülme diyemeyiz çünkü daha öncesinde sepetinde ürün olan ve sepet tutarı belli olan üyelerin bilgisi silinmiştir. E-ticaret kullanan firmalar için sepetinde ürün olan müşteriler oldukça önem taşımaktadır. Bu müşterilerin sepetindeki ürünlerin siparişe dönmesi çok yüksek ihtimaldir. Ancak bu konuda da yeterli olmadığınız için geçmiş sepetler ne yazık ki silinmiştir.

Sizin iyi niyet olarak değerlendirdiğiniz ve bize teklif ettiğiniz çözüm bizler için zararımızın karşılığı değildir. Bizler zararımıza karşılık olarak yıllık yenileme ücretlerinin alınmamasını talep ettik. Bunu da pazarlık olarak değil, bizim teklifimiz olarak sizlere ilettik. Sizler tarafından kabul edilmediği için sizin yaptığınız teklif için teşekkür ederek sürecin farklı alanlarda çözüme ulaşması için çalışmalarımızı başlattık.

Sizlere de müşteriniz olarak önerimiz, şikayeti ve Ekşi Sözlük yorumlarını kaldırmak için harcayacağınız emekleri sisteminizi daha da iyileştirmek için harcamanız. Saygılarımızla

Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini incelemek için TIKLAYINIZ. – https://www.sikayetvar.com/ticimax  

Kaynak : https://www.sikayetvar.com/ticimax/ticimax-altyapisi-10-ay-icerisinde-3-kez 

 

Ticimax E-Ticaret Paketleri, Ticimax İleri Seviye Bulut E-Ticaret Çözümleri, Ticimax E-İhracat Çözümleri, Ticimax Native Mobil Uygulama Çözümleri, Ticimax Depo Yönetim Sistemi, Ticimax Premium, Ticimax Entegrasyonlar, Ticimax Muhasebe – Erp Entegrasyonları, Ticimax Pazaryeri Entegrasyonları, Ticimax Xml Tedarikçi Entegrasyonları, Ticimax Santral Entegrasyonları, Ticimax Ödeme Sistemi Entegrasyonları, Ticimax Kargo Entegrasyonları,

Ayrıca Kontrol Et

Ticimax Şikayet

Ticimax Şikayet ; Ticimax’a 60 bin para harcadım, 8 aylık emeklerimiz boşa gitti

60 bin para harcadım ve 8 aylık emeklerimiz boşa gitti. Yüzlerce destek talebimize isteklerimize anlamsız cevaplar verdiler. Satıştan yazılıma müşteri hizmetlerine hepsi birbirinden kopuk bir şeyi anlatana kadar aylar geçiyor sonuç da alamıyorsun. Pandemi döneminde burunlarından kıl aldırmıyorlar ve gerçekten insanların hayalleri ve emeklerini heba ediyorlar,gözümde fala büyütmüşüm profesyonellerin adresi değilmiş. Yazık.