LUMBERJACK’den MOTO GP’de Dev Sponsorluk

2 Nisan 2018
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
LUMBERJACK’den MOTO GP’de Dev Sponsorluk

FLO Mağazacılık bünyesine 2012 yılında katılan ve sonrasında İtalya’nın en büyük 4 ayakkabı markasından biri olan Lumberjack, dünyanın en büyük spor organizasyonlarından biri olan MotoGP’de yarışan Estrella Galicia 0,0 Marc VDS takımının resmi sponsoru oldu.

Brand Park Yönetim Kurulu Başkanı ve FLO Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Ziylan “Lumberjack; enerji, güçlü ve sağlıklı bir sportif yaşamın farkındalığını simgeliyor. Bu nedenle dünyanın en çok izlenen spor organizasyonlarından, Moto GP’de yarışan Team Estrella’nın sponsoru olduk” dedi

FLO Mağazacılık markası olan dünyaca ünlü Lumberjack, 2018 sezonu itibariyle dünyada en çok izlenen spor organizasyonlarından biri olan Moto GP ve Moto 2 yarışmalarında mücadele eden takımlardan Team Estrella Galicia 0.0 Marc VD’nın resmi sponsoru oldu. Sponsorluk, Milano’da gerçekleştirilen ve onlarca kişinin katıldığı tanıtım toplantısında açıklandı. Lumberjack,’in UrbanNature yaşam felsefesine uygun olarak; genç ve dinamik bir takım olan Team Estrella Galicia 0.0 Marc VDS ekibi tercih edildi.

“Küresel bakış açımızın göstergesi”

Konu hakkında konuşan Brand Park Yönetim Kurulu Başkanı ve FLO Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Ziylan, Lumberjack markasının FLO Ayakkabıcılık bünyesine 2012 yılında katılmasının bir hayalin gerçekleştirilmesi olduğunu hatırlattı. Lumberjack’in FLO bünyesine katılmasının ardından İtalya’nın en büyük 4 ayakkabı markasından biri olduğuna dikkat çeken Ziylan, “Markalaşmada farkındalık yaratmanın ve başarıyı sürdürmenin iki önemli dinamik olduğunun farkındayız. FLO Mağazacılık’ın markaları da en değerli kurumsal varlıkları. Sadece İtalya’nın değil, küresel ayakkabı dünyasının ikonik markası Lumberjack de enerji, güçlü ve sağlıklı bir sportif yaşamın farkındalığını simgeliyor” diye konuştu. Ziylan, sponsorluğun, markanın küresel bakış açısının bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Lumberjack logosu ilk yarışında

Sponsorluk anlaşmasının ardından ilk yarış düzenlendi. Katar’daki ilk yarışın; Team Estrella Galicia 0.0 Marc’ın genç sürücüsü Franco Morbidelli’nin de MotoGP’deki ilk pist deneyimine denk gelmesi heyecanı ikiye katladı. Moto 2 kategorisinin 2017 şampiyonu olan sürücünün kaskı üzerinde markanın sembolü akçaağaç yaprağı görülürken, tüm takım üyeleri de zorlu şartlar için özel olarak tasarlanan şok emici tabana sahip Detroit örgü spor ayakkabılarını giydiler.

Brand Park Ülke Direktörü Erkan Emre, Brand Park Yönetim Kurulu Başkanı ve FLO Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Ziylan, Pilot Franco Morbidelli ve Brand Park CEO’su Andrea Vecchiato

Sponsorluk takımı motive etti

Moto GP’de ilk piste çıkışıyla beraber bomba gibi bir sezon başladığını belirten Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Takım Pilotu Franco Morbidelli ise “Çocukluğumdan beri ayakkabılarını giydiğim Lumberjack tarafından desteklenmekten mutluluk ve onur duyuyorum. Şimdi yine bu ayakkabılarla bir yarıştan başka bir yarışa geçiyorum. Bu sefer en prestijli motosiklet dünya şampiyonasında beraberiz” dedi.

Takım Sorumlusu Michael Bartholemy ise yaptığı açıklamada şunları söyledi: “MotoGP gibi yüksek profilli bir şampiyonada, uluslararası bir ortamda rekabet ederken görüntü her şeydir. Bu, sadece takımın pilotu değil, tüm takım için geçerli. Görüntü, hafta sonlarında bir yarıştan diğerine seyahat ederken de önem taşıyor. Bunun önemini tam olarak anlayan ortağımız Lumberjack, özellikle seyahat ederken ayakkabı ve kıyafetler sağlayarak takımın imajını iyileştirmede bize destek oluyor. Tüm Estrella Galicia 0,0 Marc VDS ekibi gibi ben de Lumberjack ile yakın bir şekilde çalışmak için sabırsızlanıyorum.”

FLO Mağazacılık Hakkında:

1960’lı yılların başında Ahmet Ziylan tarafından Gaziantep’te 50 metrekarelik ufak bir atölyede temelleri atılan FLO Mağazacılık Grubu, Türkiye’nin en büyük ayakkabı perakendecisi konumundadır. Grubun bugün Türkiye’nin yanı sıra Kazakistan, Irak, Arnavutluk, Azerbaycan, Gürcistan, İran, Ürdün ve Suudi Arabistan gibi ülkelerin aralarında bulunduğu yakın coğrafya dahil 550’nin üzerinde mağazası bulunuyor. 2016 yılında Almanya’nın en önemli yatırım fon şirketlerinden biri olan Capiton AG ile birlikte Alman ayakkabı perakende devi Reno’yu satın alan FLO Mağazacılık, 500’ün üzerinde Reno mağazası ile Avrupa’nın en büyük ayakkabı perakende platformlarından birine de sahip oldu. Ziylan Mağazacılık’ın 2012 yılında satın aldığı Lumberjack markası da, 2016 yılında İtalya’nın en hızlı büyüyen ayakkabı markası konumuna geldi. Ziylan Mağazacılık bünyesinde FLO ve Sport in Street perakende markalarının yanı sıra, mağazalarında satışını gerçekleştirdiği ve toptan satışını yaptığı Kinetix, Polaris, Butigo, Dockers by Gerli gibi her biri kendi alanında lider ayakkabı markaları bulunuyor. 2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olma hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdüren FLO Mağazacılık, 7 binden fazla kişiye istihdam sağlamakta, yılda 45 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı gerçekleştirmektedir.

 

Aktüel İntermedya / AUTO AKTÜEL

 

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN