Deezer reklam verenler için ‘sponsorlu editoryal çalma listeleri’ ni duyurdu

Online müzik platformu Deezer’ın reklam satış birimi Deezer Marka Çözümleri, tüm markalar için yeni bir reklam verme çözümü olan ‘sponsorlu editoryal çalma listelerini’ duyurdu.  Şimdi ilk defa reklam verenler milyonlarca ücretsiz kullanıcıya daha yakın olmak için Deezer editörlerinin hazırladığı listeleri ‘ele geçirebilecek’. 

Markalar, Deezer’ın popüler, derlenmiş editoryal çalma listelerinden ürünlerine ve hedef kitlesine uyan herhangi birine özel olarak sponsor olmayı seçebilecekler. Seçilen çalma listesi, şirketin web sitesine bir bağlantı ve özel sesli reklamlarla birlikte başlıkta şirketin büyük bir resmini içerecek. 

Seçilmiş editoryal çalma listelerine sponsor olma imkanın, markaların hedef kitlelerle bağlantı kurması için yeni fırsatlar sunduğunu belirten Deezer Reklam Satışlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Emilie Proyart “Deezer’ın listeleri uzman editörlerimiz tarafından derleniyor ve sponsorluk seçeneği, markalara tamamlayıcı görsel ve işitsel reklamlarla müziğe yakın olma fırsatı sunuyor. Halihazırda Fransa, Türkiye ve Mısır’daki markalarla çalışıyoruz ve bu çözümü dünya çapında daha fazla şirkete sunmak için sabırsızlanıyoruz” dedi. 

Sponsorlu listeler tüm dünyadaki markalar için kullanıma hazır. Global kulaklık markası Marshall şu anda Fransanın en büyük iki pop listesi ‘Poptop’ ve ‘Pop all stars’ listelerine sponsor.   Türkiye’de ise Coca Cola kampanyası yakın zamanda sonra erdi. 

Aktüel İntermedya / İŞ DÜNYASI

Ayrıca Kontrol Et

80 yıllık sarsılmaz bağlılık: MANN+HUMMEL yıldönümünü kutluyor

Filtrasyon alanında dünyanın önde gelen uzmanı olmaya giden yol – MANN+HUMMEL, kuruluş yıldönümünde, başarılarla dolu …