Ticimax Şikayet
Ticimax Şikayet

Ticimax Şikayet ; Ticimax Satış Öncesi Söz Verdiği Entegrasyonu Sağlamıyor

Ticimax E Tcaret Paketleri ve Ticimax Yazılım Mağdur Kullanıcıları, Sosyal Medya Platformlarında ve Şikayet Bloklarında Seslerini duyurmaya ve problemlerine çözüm üretmeye çalışıyor. Çok ciddi maddi zararlar gördüğünü belirten kullanıcılar mağdur ve birçoğunun problemlerine Ticimax tarafında çözüm üretilemiyor.

Sikayetvar.com Platformu kullanıcılarından Hüseyin Nikli Ticimax Mağduru yaşadığı pişmanlığı ve şikayetlerini şu şekilde ifade etti ;

Ticimax Global Paketini 17 Nisan tarihinde satın aldım. İşim gereği tamamen yurt dışında satış yapacağımı üstüne basa basa söyledim. Bunun için kargo ve pos entegrasyonu yapabileceklerini sordum. Satış elemanı ben ne sorduysam “hallederiz, bütün bankalarla ve kargolarla entegrasyonumuz var diye geri dönüş yaptı.” Ben de satış yapacağım ülkeden bir firmayla anlaşma yapmama rağmen vazgeçip bir Türk firmasından hizmet almak istedim. Satış yapacağım ülke (Kuveyt) küçük olduğundan ötürü yerel teslimat firmaları var kargo sistemi ülkede kullanılmıyor ve bu sistemi siteye entegre edemeden sanal pos verilmeyeceği anlaşmalı ödeme sistemimiz söyledi. Bundan ötürü gerek satış elemanına gerek destek alanına durumu açıkladım fakat herhangi yeni bir kargo entegrasyonu yapılmayacağını mevcut kargolardan kullanım yapmam gerektiğini veya manuel olarak desi bazında fiyat belirleyebileceğim söylendi.

Ben de kendilerine ülkenin küçük olduğunu ve kilometre başına teslimat fiyatı çıktığını desi bazında bir fiyatlandırmanın imkansız olduğunu tekrar ilettim fakat herhangi bir geri dönüş olmadı. Zaten satın almadan önce satış elemanına defalarca yurt dışında satış yapacağımı ve gerekli yerlere entegrasyon sağlayabilecek misiniz diye sordum. Fakat satış elemanı aklında sadece prim kazanmak olduğu açık ki dediklerimi ciddiye almamış böyle bir şey söylemediğimi dile getiriyor. Madem öyle bir entegrasyonunuz yok o zaman paramı iade edin ben önceden anlaşmalı olduğum firmaya siteyi yaptırayım. Bir Türk firması kazanç sağlasın istedim fakat ben mağdur oldum.

Ticimax’ın vermiş olduğu Cevabın Akabinde Hiseyin Bey Şikayetlerine şöyle devam ediyor ;

Öncelikle Yonca Hanıma verdiği destek ve zamanında cevap vermesinden dolayı teşekkür ederim. Mevcut müşterilerinizden farklı çalışacağımı belirtmiş olduğumu ve bunun için gerekli kargo entegrasyonları istediğimi belirtmiş olduğumu kabul ediyorsunuz, satış elemanınız farklı kargo sisteminin entegre olabileceğini söylediğini de kabul ediyorsunuz. Satış elemanınız tarafından yanlış yönlendirme yapıldığını kabul ediyorsunuz. Sizin şu an sisteme entegreli olan ve Kuveyt’te faaliyet gösteren herhangi bir kargo firması yok bundan ötürü farklı kargo entegrasyonu istediğimi söyledim. Satış temsilciniz ben detayları açıklarken “yaparız, hallederiz, entegre ederiz” gibi lafları etmeyip beni dinlemiş olsaydı ve bana net cevap verseydi ben zaten vazgeçerdim. Sizin yanlış yönlendirmenizden oluşan ve benim etkilendiğim mağduriyet varken ve herhangi bir net çözüm olmamasına rağmen topu benim üstüme atıp sözleşmeyi öne sürerek haksızlığınızı daha da arttırıyorsunuz. Aşağıda alıntılamış olduğum cümlelere zaten neden çözüm olmayacağını size telefonda açıkladım. Burada da açıklayayım. ” Desi dışında şehir vs ilçe bazlı fiyatlandırmalar yapılabilmektedir. Bu alternatif tarafınıza sunulduğunda ise bu sefer Kuveyt’te mahalle bazlıda fiyatlandırma olduğunu ileterek sizler için uygun olmadığını belirttiğiniz gözlenmiştir”

Öncelikle ilçe bazlı fiyatlandırmanız yok. Teknik elamanınız daha geliştirme aşamasında olduğunu ve net olarak başlama tarihinin olmadığını söyledi, lütfen yanlış bilgilendirme yapmayınız. Kuveyt şehir devleti olduğundan dolayı her şehir için farklı kargo fiyatı belirlemek olanaksızdır. Zaten ülkenin büyük bölümü çölden oluşmaktadır. Yaşam alanı Kadıköy kadar olan bir ülkeden bahsediyoruz. Bu sebeplerden ötürü vermiş olduğunuz alternatiflerin nedeniyle birlikte neden olmayacağını size defalarca söyledim. Sizden bir çözüm beklerken takınmış olduğunuz vurdumduymaz üslubu hiç söylemiyorum bile. Kargo sorunundan dolayı satış yapamadığım gibi Türk Lirasının Kuveyt dinarı karşısındaki kur farkından ötürü ciddi zarar etmekteyim. Bunu size de söyledim. Hem yanlış yönlendirme yapıldığını kabul ediyorsunuz hem de sözleşmeyi öne çıkararak herhangi bir iade yapmıyorsunuz. Ama en sona müşterilere değer verdiğinizi yazıyorsunuz. Komik duruma düşüyorsunuz umarım farkındasınızdır..

Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini incelemek için TIKLAYINIZ. – https://www.sikayetvar.com/ticimax  

Kaynak : https://www.sikayetvar.com/ticimax/ticimax-satis-oncesi-soz-verdigi-entegrasyonu-saglamiyor

Ticimax E-Ticaret Paketleri, Ticimax İleri Seviye Bulut E-Ticaret Çözümleri, Ticimax E-İhracat Çözümleri, Ticimax Native Mobil Uygulama Çözümleri, Ticimax Depo Yönetim Sistemi, Ticimax Premium, Ticimax Entegrasyonlar, Ticimax Muhasebe – Erp Entegrasyonları, Ticimax Pazaryeri Entegrasyonları, Ticimax Xml Tedarikçi Entegrasyonları, Ticimax Santral Entegrasyonları, Ticimax Ödeme Sistemi Entegrasyonları, Ticimax Kargo Entegrasyonları,

Ayrıca Kontrol Et

Ticimax Şikayet

Ticimax Şikayet ; Ticimax’a 60 bin para harcadım, 8 aylık emeklerimiz boşa gitti

60 bin para harcadım ve 8 aylık emeklerimiz boşa gitti. Yüzlerce destek talebimize isteklerimize anlamsız cevaplar verdiler. Satıştan yazılıma müşteri hizmetlerine hepsi birbirinden kopuk bir şeyi anlatana kadar aylar geçiyor sonuç da alamıyorsun. Pandemi döneminde burunlarından kıl aldırmıyorlar ve gerçekten insanların hayalleri ve emeklerini heba ediyorlar,gözümde fala büyütmüşüm profesyonellerin adresi değilmiş. Yazık.