Ticimax Mağdurlarının şikayetlerine her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Ticimax’ı Sert ifadelerle eleştiren sikayetimvar.com platformu kullanıcılarından ”B.Ali” bey ; Kaybettiğimiz enerji ve zamana mı yanalım? Harcanan paraya mı alamadığımız hizmete mi yanalım bilemedim. Bir de her yıl **bin küsur yenileme ücreti var.
B.Ali bey isimli kullanıcının Şikeyetleri ; Ticimax ile satın almadan önce yapılan görüşmelerde ihtiyacımız olan hizmetleri, daha önceki yazılımda yaşadığımız sorunlarımızı detaylı olarak paylaştık. Özellikle aynı sorunları tekrar yaşamak istemediğimizi belirttik. Ürünü satın alana kadar o kadar zaman ayırdılar ki online toplantı yaparak isteklerimizi dinlediler. Biz de bu ilgiye güvenerek hızlı ilerleyeceğimizi ve zaman kaybetmeyeceğimizi düşünerek satın aldık.
Geldiğimiz nokta şu ki Ticimax en iyi çalışan birimi n** beyin olduğu pazarlama birimi sizi çok iyi ikna ediyorlar. Satın alma gerçekleştikten sonra 1 Hafta bekledik ki planlama yapsınlar ve kuruluma başlayalım ama nafile n*** bey başka müşterileri ikna etmek için uğraşıyor, bizi yazılı destek açmaya yönlendiriyor.
Çok detay yazmaya gerek yok buradaki şikayetlerin tamamı haklı gerekçelere dayanıyor. Sürekli reklam cümleleri kuruyorlar yok efendim 10bin müşterimiz var herkes kullanıyor sorun yok diyorlar. Tabi biz uzaydan geldik genlerimize yüklü değil sistem nereden bilelim. Yasal iade süresi dolmadan iade etmek için mail attığımda bir bayan arayarak ilgileneceklerini ve sorun yaşamayacağımız konusunda ikna etti ama gel gör ki aradan 4 ay geçmesine rağmen istediğimiz hizmeti alamadık.
Kaybettiğimiz enerji ve zamana mı yanalım? Harcanan paraya mı alamadığımız hizmete mi yanalım bilemedim. Bir de her yıl **bin küsur yenileme ücreti var.
Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini inceleyebilirsiniz. – https://www.sikayetvar.com/ticimax
Kaynak : https://www.sikayetvar.com/ticimax/ticimax-satarken-profesyonel-odemeden-sonra-fosyonel