Ticimax Şikayet
Ticimax Şikayet

Ticimax Şikayet ; Kendinden Bile Haberi Olmayan Şirket; Ticimax !

Ticimax E Tcaret Paketleri ve Ticimax Yazılım Mağdur Kullanıcıları, Sosyal Medya Platformlarında ve Şikayet Bloklarında Seslerini duyurmaya ve problemlerine çözüm üretmeye çalışıyor. Çok ciddi maddi zararlar gördüğünü belirten kullanıcılar mağdur ve birçoğunun problemlerine Ticimax tarafında çözüm üretilemiyor.

Sikayetvar.com Platformu kullanıcılarından Ticimax Mağduru Burak Bey ”Onurlu ve dürüst şirketler ile çalışmanın ne kadar önemli olduğunu bizlere hatırlattığınız için teşekkür ederiz” diyerek Şikayetini şu sözlerle anlatıyor ;

Bu yılın Temmuz ayında bedelini ödeyerek tüm entegrasyonlar dahil olacak şekilde paket programı satın aldık. Satış gerçekleşene kadar çalışanları Y* O** ile anında iletişime geçebiliyorken, satış gerçekleştikten sonra kendisine ulaşamadık. Bir ay kadar sonra arkadaşın işten ayrıldığını öğrendik, bu süre zarfında müşteri hizmetleri bizlere bu bilgiyi paylaşmadı. Daha sonra entegrasyon sürecine başladık,

şirket güvenlik politikalarımıza aykırı olacak şekilde dış IP üzerinden kendilerine gerekli bağlantıları sağladık (yaklaşık 3 hafta sürdü) daha sonra işlemlerini gerçekleştirirken tekrar erişim sağlayamadıklarını ilettiler, yaklaşık 3 hafta kadar ısrarla tarafınızı kontrol edin şeklinde dönüş sağlandı, daha sonra öğrendik ki arkadaşlar kendilerine ait IP adreslerini değiştirmiş. Bizim bu konuda tabi yine aradan bir ay geçtikten sonra haberimiz oluyor.

Programlarının “Timeout” hatası verdiği ile alakalı 2 ay boyunca kayıt açtık, sürekli yetkililerinize danışın şeklinde dönüşler aldık, daha sonra yine kendilerinden öğrendik ki Server’larını farklı bir konuma taşıdıkları için yavaşlıktan dolayı bu sorun oluşmuş. Kendilerinden haberleri bile yok arkadaşların. Yaklaşık iki aydır “Elastik Search” modülünün doğru çalışması için arkadaşlar ile iletişimdeyiz. Ancak birebir kelime girişi yaparak bu sistemin çalıştığını iddia ediyorlar.

Entegrasyon ekiplerinin bilgisizliği, beceriksizliği, sizlere “hallederiz” şeklinde dönüşleri şirketin ne kadar basit bir şirket olduğunu gösteriyor. Biz 22.000 TL civarında bir paramızı bu arkadaşlara başaramayacakları bir iş için teslim ettik. Bugüne kadar yaparız dedikleri hiçbir şeyi başaramadılar. En son, sipariş aktarımı ve cari aktarımı kısmını test ederken bu arkadaşların gönderdiği verilerin hiç birisi kullandığımız Logo Tiger programında görüntü olarak gelse bile, database üzerine yazılmadığını fark ettik. Şu anda sadece “Logo yetkilinize danışın” diyerek dönüş sağlıyorlar. Kendi yaptıkları işten bile haberdar olmayan bu kişiler ile herhangi bir çalışma yaparak vaktinizi boşa harcamamanızı tavsiye ederim. Sonuç olarak, her şeyi yapabileceğini söyleyerek (en azından bizim için böyle) hiçbir şeyi yapamayan, farklı yerlerde kullandığımız modüllerin kendilerinde farklı çalıştığını iddia eden, temsilcinize ulaşmanızın zor olduğu, temsilcinizin işten ayrılışını 1 ay sonra zorla öğrenebileceğiniz, başarısız entegrasyon ekibine sahip bir “hallederiz” şirketi. Vaktiniz ve paranız daha değerli işlerde değerlendirilebilir.

Ticimax’ın vermiş olduğu cevabın akabinde Burak Bey Ticimax’a ithafen devam ediyor ;

1. IP değişiklik süreciniz…; sizlere erişim sağlayabilmeniz için teknik olarak tüm işlemler zamanında gerçekleştirildi. Ancak sizin bilgisiz ekibimiz dış IP ile bağlantı kurmak istemesi üzerine şirket politikamıza aykırı olmasına rağmen sizin talebiniz doğrultusunda erişim verildi. Ayrıca Eylül ayının son haftasında erişim sağlayamadığınızı ilettiniz ve 12.10.2021 tarihinde yeni bir IP adresi tanımlamamız için dönüş sağladınız. Kendi tarafınızda yapılmış olan bu değişikliğin suçunu da bizlere mi atmaya çalışıyorsunuz? Burada “Süreyi uzatmış olmanız” şeklinde itham ederken dikkat edin. Mailleşmelerimiz ile burada yazdığınız cevaplar arasında dağlar kadar fark var, tribüne oynuyorsunuz!

2. Timeout ile ilgili taleplere bakarsanız ne zaman ilettiğimizi göreceksiniz. Siz bize iletin bu tarihi… Ayrıca bizler sizin sunucularınıza erişim sonucu alınan hata olduğunu tespit ettik, Aralık ayında serverlarınızı taşıdığınızı ve sunucularınızın taşınması sonrası verilerin aktarımında yaşanılan yoğunluğun buna sebep olduğu iletildi. Burada bu şekilde cevap vermenize gerçekten çok şaşırdım.

3. Cari ve siparişleri aktarmak ile, bunları doğru aktarmak arasında fark olduğunu biliyorsunuzdur diye düşünüyorum. Doğru olmayan bir şeyi de siz tamamlamış kabul ediyorsunuz anlaşılan. Doğru aktarılmaması ile alakalı ekim ayından bu yana sizlere onlarca kayıt oluşturduk. En sonunda bu işi yapamayacağınız ile alakalı sizlere mail gönderdiğimi hatırlıyorum. Hala inat uğruna vaktinizi harcıyorsunuz.

4. Elastik search konusu ile alakalı aylardır “teknik destek ekiplerimizle iletişime geçin halletsinler” diyorsunuz, aylardır bu modülü çalıştıramadınız. Güncelleme yapıyoruz diye oyalıyorsunuz bizi. Konu ile alakalı her hafta sizlere tamamlanması için mail gönderdik, her hafta güncelleme yapacağız diyorsunuz. En son demo üzerinden size test ettirelim dediniz, aradan 10 gün kadar geçti ses seda yok?

Burada yazdıklarınıza gerçekten çok şaşırıyoruz, bizlere yazılı olarak ilettiğiniz konuları bile inkar ediyor olmanıza ayrıca şaşkınız! Onurlu ve dürüst şirketler ile çalışmanın ne kadar önemli olduğunu bizlere hatırlattığınız için teşekkür ederiz. Ekte burada yazdığınız cevaba kendi cevaplarınızı bırakıyorum. Siz burada yazmışsınız bir şeyler, bize farklı şeyler yazdınız!

Tribünlere cevap veriyorsunuz ancak eksik bilgi veriyorsunuz. Talep üzerinden Cihan Bey bizlere “Bağlantı Sağlayamadığı” ile alakalı 09.10.2020 tarihinde talep üzerinden bilgi girmiştir. 12.10.2020 tarihinde tarafımızdan, erişim talep ettiğiniz IP adreslerini kontrol etmeniz için ıt ekibimiz sizlere bilgi iletmiştir. Aynı gün Personeliniz herhangi bir değişiklik olmadığını iletmiş, daha sonra ısrarlarımıza istinaden farklı bir IP adresi eklememiz gerektiğini ilettiler.

Burada bizlere gelip siz işleri yokuşa sürüyorsunuz demeyin, siz ne yaptığınızı bile bilmiyorsunuz. Timeout ile ilgili sorun çözülene kadar bizim ekiplerimiz sizin işinizi yapmanız için uğraştı. Üstüne Logo yazılımın yöneticileri konuyu kendileri araştırarak sizlere tespitlerini iletti, en sonunda siz Server taşıması sonucu olduğunu bizim tespitlerimiz sonrası kabul ederek işlemleri gerçekleştirdiniz. Sizin hatalarınızı biz tespit edip nasıl düzelteceğinizi sizlere ayrıntılı bir şekilde mailler üzerinden ve destek talepleri üzerinden ilettik, bilmek ve yapmak zorunda olmadığımız konularda bile sizlere mesaimizi harcadık. Gelip bizlere “başardık” demeyin, bizim tespitlerimizde diretmeseydik siz bunların hiç birisini yapamayacaktınız.

Elastik search ile alakalı müşteri temsilcimize ulaşamıyoruz, telefonlara cevap veremiyor yoğunluktan olabilir. Sizlere gönderdiğimiz maillere yine ekte ekran görüntüsünü göndererek aldığım cevapları iletiyorum. Daha maillerinizi doğru çalıştıramazken, Türkiye’nin en büyük firmasıyız şeklinde kendinizi lanse etmeyin. Başarısızlıklarınızı sizlere görüntüler ile birlikte iletmekten biz bıktık. Kendinizi gözden geçirin. Başarısızlıklarınızı da kabul edin. Ekte görseller vardır, konuşmaları kabaca bu eklerden takip edebilirsiniz. Umarım şikayeti görenlerde eklere bir göz atarak firmanızın kurumsal karakter yapısı hakkında az çok bilgi edinir. İyi çalışmalar

Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini incelemek için TIKLAYINIZ. – https://www.sikayetvar.com/ticimax  

Kaynak : https://www.sikayetvar.com/ticimax/kendinden-bile-haberi-olmayan-sirket-ticimax

 

Ticimax E-Ticaret Paketleri, Ticimax İleri Seviye Bulut E-Ticaret Çözümleri, Ticimax E-İhracat Çözümleri, Ticimax Native Mobil Uygulama Çözümleri, Ticimax Depo Yönetim Sistemi, Ticimax Premium, Ticimax Entegrasyonlar, Ticimax Muhasebe – Erp Entegrasyonları, Ticimax Pazaryeri Entegrasyonları, Ticimax Xml Tedarikçi Entegrasyonları, Ticimax Santral Entegrasyonları, Ticimax Ödeme Sistemi Entegrasyonları, Ticimax Kargo Entegrasyonları,

Ayrıca Kontrol Et

Ticimax Şikayet

Ticimax Şikayet ; Ticimax’a 60 bin para harcadım, 8 aylık emeklerimiz boşa gitti

60 bin para harcadım ve 8 aylık emeklerimiz boşa gitti. Yüzlerce destek talebimize isteklerimize anlamsız cevaplar verdiler. Satıştan yazılıma müşteri hizmetlerine hepsi birbirinden kopuk bir şeyi anlatana kadar aylar geçiyor sonuç da alamıyorsun. Pandemi döneminde burunlarından kıl aldırmıyorlar ve gerçekten insanların hayalleri ve emeklerini heba ediyorlar,gözümde fala büyütmüşüm profesyonellerin adresi değilmiş. Yazık.